""

torstai 10. marraskuuta 2016

MY FAVOURITE ESSENTIALS // + MY NEW MICHAEL KORS SUNNIES

sunnies otsikko2
sunnies2UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledsunnies4UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled
MY NEW SUNGLASSES BY MICHAEL KORS IN THE STYLE SABINA II ( 213e Instrumentarium)

MY ALL TIME FAVOURITE WATCH, AND THE FIRST I'VE EVER OVNED: MICHAEL KORS IN THE STYLE PARKER GOLD-TONE WATCH (310e)

MY SECOND FAVOURITE, AND NEWEST WATCH IN MY COLLECTION IS THE NICOLE VIENNA WATCH IN STYLE SOIR N75 MESH (120e)
(-15% with code ''linda)

MY ABSOLUTE FAVOURITE LIPSTICK FOR FALL/WINTER IS THE GERARD COSMETICS MATTE LIPSTICK IN COLOR VINTAGE ROSE (19e)


Hei! Saanko vain aloittaa sillä kuinka innoissani olen tästä lumentulosta!! Useat ovat varmaan vain ärsyyntyneitä tästä aikaisesta talvesta mutta minä en. Minä rakastan lunta ja talvea, kunhan ei ole liian kylmä haha. Olen jo ostanut glögia ja pipareita, sekä suunnitelmissa on kuvata aivan lähiaikoina jouluteemainen video! Kuvaan room tourin huoneestani ja näytän teille miten minä loihdin kesäsisustukseni talviseen. Tulen myös tekemään winter tag videon. Nyt on vaan iskenyt paniikki talvivaatteiden suhteen, koska minulla ei ole melkein mitään lämpimiä kengkiä tai takkeja. Kuljen nyt lähes joka päivä uggeissa ja laskettelutakissa. Mutta olen jo tilannut pari tosi mageeta talvitakkia, ja mietin jos pitäisi ostaa yhdet mustat nilkkurit Din Skosta.

Onko talvi tullut teidän mielestä liian aikaisin? ;)



2 kommenttia: