""

maanantai 17. lokakuuta 2016

GET TO KNOW OUR HORSES


Untitled
heppa collage
1. Lucky ei ole enään meidän omistuksessa mutta on yhä rakas ja käyn hoitelemassa sitä aika ajoin kun sen omistaja Vaije ei itse pääse. // 2. Waldo oli mun esteheppa ennenkuin ostettiin Lucky. // 3&4 Maxi on mun pikkusiskon kouluheppa. Maxi on ollut meillä vasta vajaan vuoden mutta on iso osa perhettä <3

Tässä siis video mun tallireissusta viime viikolla. Ajattelin tehdä tämän videon jotta pääsisitte tutustumaan vähän meidän heppoihin ja Eriksnäsin upeaan talliin. Olen itse harrastanut ratsastusta koko ikäni ja kisasin kenttäratsastusta sm tasolla pari vuotta sitten. Nyt kuitenkin olen pitänyt hieman taukoa koulun takia, mutta hevoset ovat yhä lähellä sydäntä ja tulevat varmasti aina olemaankin. Toivottavasti tykkäätte videosta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti