""

perjantai 14. marraskuuta 2014

OUTFIT OF A FRIEND

Näyttökuva 2014-11-14 kello 16.04.41 Untitled
Jacket Asos//  Shoes Dinsko// T-shirt H&M X Wang// Pants Mango

Viivi Grönlund
Pictures by me

Ajattelin toteuttaa vähän erilaisemman postauksen tänään kun te olette niin tottuneita aina vain näkemään mun naamaa täällä. Joten päätin kuvata mun hyvää ystävää Viiviä eilen kun oltiin kaupungilla lounaalla. Viivillä on tosi upee tyyli ja mä oon yrittäny saada häntä kirjoittamaan omaa blogia jo pitkään mutta ei hän oikein ole innostunut. Joten päätin nyt jakaa näitä kuvia tänne inspiroimaan teitä kun mulla kuitenkin on niin erilainen tyyli. 
Meidän piti eilen siis mennä brunssille aamupäivällä parin kaverin kanssa mutta tyypillisesti kaikki nukku pommiin ja lopulta vain minä ja viivi lähdettiin lounaalle. Meidän piti ensin mennä la Torrefazionenn syömään mutta kummallisesti kyllä se oli ihan täynnä vaikka oli arkipäivä, tosin mentiin lounasaikaan. Päädyttiin etsiskelyn jälkeen Cafe Esplanadiin syömään salaatit (ja pullat) jonka jälkeen mentiin kuvailee. Ulkona oli yllättävän kylmä joten jouduttiin menee sisään tuomionkirkkoon lämmittelemään kokoajan... mutta ainakin kuvat viivistä olivat jäätymisen arvoisia. Julkaisen mun kuvat myöhemmin. Käytiin vielä Mangon kautta ostaa mulle kaks neuletta jotka makso yhteensä noin22e!! (Mangossa on tosi hyvät alennukset nyt tietyistä tuotteista!) Loppupäivä vietettiin stockan kahvilassa jutellen turhia josta jatkoin illalla vielä tallille.

Nyt lähden iskän työpaikan salille treenaamaan ja otan kameran mukaan (en viittinyt ottaa kuvia satsilla) joten treenipostausta on tulossa vielä tällä viikolla. Mutta en ole varma jos teen postauksen kuvilla vai videon jossa näytän konkreettisesti mitä teen jne. Onko teillä mielipiteitä?

P.S!!! Mulla on aina ollut asetuksissa että ei tarvitse laittaa sananvahvistusta kommentoinnin yhteydessä (ja mulla on edelleenkin valittuna että ''ei sananvahvistusta'' silti joku oli kommentoinut edelliseen postaukseen vissiin että mulla on se?! Tiedättekö mikä voi olla ongelmana, olen nimittäin monta kertaa tarkistanut että mulla ei ole sitä sananvahvistusta valittuna mutta silti se tulee aina! Niin ärsyttävää...
 Untitled

1 kommentti: