""

maanantai 14. heinäkuuta 2014

SNAPBACK

b16b17B4Untitledb10b1b9B5Untitled
Snapback Gina Tricot// Necklace Cubus// Top H&M// Jacket H&M// Shorts Levis// Shoes Nike Airmax Thea// Backpack Icing// Rings H&M

Vihdoinkin! Tänään sain itseni vihdoinkin ulos ottamaan vähän kesäisempiä asukuvia. Kuvailtiin mun siskon kanssa rannalla vähän rennompia kuvia kun en löytänyt mun normaalia asukuva objektiivia, eikä oikein löydetty hyvää paikkaa kuvata. Mutta nämä saavat kelvata. Kesä on sujunut ihan mukavasti enimmäkseen harrastuksien parissa. Olen käynyt kenttäkisoissa jonkinverran (hyvän menestyksen kera ;) ), aloittanut taas lenkkeilyn, käynyt mökillä, ottanut ripsienpidennykset (jotka mulla on näissä kuvissakin) ja shoppaillut uusia kesävaatteita. Mun kuukauden tauko dieetistä osoittautuikin aika huonoksi valinnaksi sillä lihosin 6kg ja nyt taas pitäisi saada kaikki pois kolmessa viikossa... Yritän taas aloittaa syömään sen Fit Farmin dieetin mukaisesti sillä sitä oli suht helppo noudattaa. Mä ajattelin tehä mun blogista vähän enemmän treeni aiheisen sillä se on tällä hetkellä ajankohtaista ja siitä on helppo kirjoittaa. Muutenkin teen blogista enemmän arkisemman sillä mulla jotenkin ei just nyt oo nii paljon motivaatiota että jaksaisin kuvailla monta kertaa viikossa tosi fancy asukuvia ja muokata kuvia tunteja jotta saan kaikki textit ja taustat jne täydellisiksi. Varsinkin kesällä on vaikea jaksaa bloggata kun on jotenkin niin paljon muuta mitä haluaa tehdä. Mutta jos alan kirjoittelemaan enemmän mun arjesta, ratsastuksesta, laihdutuksesta, kavereista ja muista puuhista niin löydän enemmän aiheita joista kirjoittaa. Palaillaan pian!

13 kommenttia:

  1. Luuletko että saat tuon kilomäärän pois 3 viikossa? Kuvat ovat hyviä ja ei oikeastaan huomaa tuota kilomäärän lisäystä sinussa :) Kuuluuko mallirintamalle mitään uutta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko vaikka tahtoisinkin .. :( ja ei sitä huomaa kuvissa niin hyvin mutta jos olisin bikineissä sen kyllä näkisi selvästi. Ja muuten kuuluu sellaista että ollaan oltu nyt yhteydessä yhteen Milanolaiseen toimistoon tiheästi ja he ovat hyvin kiinnostuneta minusta mutta sanoivat että mun on pakko saada kroppa kuntoon ennenkuin voi tehdä mitään.

      Poista
    2. Hienoa, toivotaan että saat kroppasi sellaiseen kondikseen että pääset kokeilemaan siipiäsi Milanoon :) Blogisi on muuten nyt kiva kun kerrot enempi noista harrastusasioista eikä pelkästään asupostauksia.

      Poista
  2. Arkipostaukset ja treenipostaukset kuulostavat hyviltä, itse ainakin luen niitä mielelläni! Hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä kuulla! Itse tuntuu vain että on jotenkin pakko kokoajan pidettäväkiinni tuosta ''fashion blogger'' tittelistä vaikka se selkeästi on liian vaativaa mulle. Ihanaa kun voin rauhassa kirjoittaa arjestakin :)

      Poista
  3. Ratsastukseen liittyvät postaukset ois just jees, ja siis tottakai ylipäätään jutut arkielämästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla:) kirjoitan mielelläni just ratsastuksesta enemmän!

      Poista
  4. Treenipostaukset just jees :) ja muute ihanat kengät

    VastaaPoista
  5. Millä teet sun kulmat? Voitko joskus tehä meikkipostausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny meikkovideon aika äsketäin :) Kato tuolta ''videot'' kategoriasta

      Poista
  6. ihanat noi shortsit!! mikä niitten numero on ja mistä oot ne löytänyt? ja onko sun hiukset tollaset ihan luonnostaan vai ootko lattanu niitä jotenkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiedä kokoa sillä ostin ne pariisista vintage kaupasta! ne makso vaan joku 10 e :D noi on mun luonnonkiharat joo :p

      Poista