""

torstai 17. heinäkuuta 2014

BIRTHDAY IN TALLINN

TALLIN20tallin3tallin8tallin2tallin10tallin12tallin9tallin16tallin15tallin17tallin18tallin14tallin13tallin19


Koska Sofia on mulle niin uskomattoman tärkeä niin päätin ottaa ohjat käsiin tänä vuonna ja järjestää hänelle vähän erillaisempaa ohjelmaa synttäreiden kunniaksi. Päätettiin siis ystävien kanssa yllättää mun Sofia hauskalla synttärilahjalla menemällä Tallinnaan. Olin pyytänyt Sofian tulemaan Herttoniemeen puolen päivän aikaan jossa tapasin hänet. Sidoin hänen silmät kaulahuivilla, heivasin autoon ja lähdimme kohti terminaalia. Sofia ei tiennyt mitään. Kun saavuimme terminaaliin avasimme kaulahuivin ja paljastimme päivän ohjelman. Sofia ilahtui tosi paljon! Mä niin rakastan järjestää yllätyksiä ja suunnitella erillaisia tapahtumia. Mä olisin itse ainakin ollut tosi iloinen ja kiitollinen jos mulle oltais järjestetty vastaavaa. Laivalla mentiin ensin kannelle avaamaan mun lahja ja ottamaan kuvia. Annoin sofialle lahjaksi ripsienpidennykset jotka hän menee ottamaan ensi viikon maanantaina. Meidän onnekseen ulkona alkoi sataa melkein heti joten jouduimme menemään sisälle jatkamaan synttäreiden viettoa. Päätettiin mennä syömään buffaan jossa aika sitten kuluikin nopeasti sillä olimme perillä melkein heti ruokailun jälkeen. Tallinnanssa kierreltiin ensin vähän kauppoja, mutta itse en löytänyt mitään :( Sen jälkeen mentiin kävelemään vanhaan kaupunkiin ja istahdettiin yhdelle terassille ottamaan synttäridrinksut. Sitten jatkoimme taas kiertelemistä jonka jälkeen löydettiin kiva ravintola jossa söimme freesit salaatit. Istuttiin iltaa aika kauan ja käytiin läpi kaikkia ihania muistoja sofian kanssa. Lopulta oli aika lähteä kotia päin. Me oltiin kaikki niin väsyneitä ja puhki että tuskin jaksoimme enään kävellä. Roikuttiin hytissä melkein koko kotimatka naureskellen huonoille jutuille. Koko päivä oli todella onnistunut ja kaikilla oli hauskaa. Päätimme ottaa tämän kaiken uudestaan parin viikon päästä kun enemmän meidän kavereita pääsee mukaan, sillä nyt melkein kaikki olivat ulkomailla/mökillä tai jossain muualla.

Mun viikonlopun suunnitelmiin kuuluu taas heppailua. Tällä kertaa menen kisoihin Lapinlahteen jonne on 8h ajomatka! Olen käynyt siellä kerran aiemmin kun siellä järjestettiin  SM-kisat, ja silloin muistan matkan olleen todella tuskallista. Odotan kisoja kuitenkin innolla sillä sinne on tulossa paljon kavereita ratsastuspiireistä joita en ole nähnyt talven maajoukkuevalmennuksen jälkeen. Muutenkin Lapinlahti on tosi kiva paikka ja meillä meni ainakin viime vuonna siellä tosi hyvin joten mahdollisuudet sijoitukseen ovat hyvät. Ja sen lisäksi lähden sinne hyvin mielin sillä viime viikonlopun kenttäkisat Niinisalossa menivät tosi hyvin ja olin loppujen lopuksi viides. On hassua miten mun mieli muuttuu ratsastuksen suhteen kokoajan, sillä pari kuukautta sitten olin myymässä hevostani kun mulla ei ollut yhtään motivaatiota kisaamaan, tai edes treenaamaan. Mutta nyt (voi olla hyvän menestyksen ansiosta) olen taas tosi motivoitunut enkä haluaisi myydä Luckya. Saa nähdä mitä teen syksyllä mutta tämän hetkiset suunnitelmat ovat että kisaan sen verran kun ehdin kesällä, jos tämä jäisi viimeiseksi kisakaudeksi minun osaltani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti