""

tiistai 15. huhtikuuta 2014

INDIEDAYS BLOGGER'S INSPIRATION DAY

idpotsikko
idp4idp14idp13idp11idp10idp9idp8idp7idp5idp3idp2
idp6
idp15idp
idp16
Hei pitkästä aikaa! Tässä vähän kuvia Indiedaysin päivätapahtumasta jossa käväisin kaverini Viivin kanssa. Käytiin kuuntelemassa vähän luentoja miten kehittää blogia ja ottaa laadukkaampia kuvia. Tapasin myös Kissien jonka kanssa otin pari kuvaa, mutta niistä tuli niin hirveitä etten julkaise niitä tänne haha :D Törmäsin myös tuttuihin joiden kanssa vaihtelin vähän sanoja. Tilaisuuden jälkeen menimme sushille Viivin kanssa. En tajua miten sushi voi maistua kerta kerralta paremmalle! Syötiin nopeasti sillä mun oli vielä ehdittävä korjauttaa mun kynnet Itiksen World Nailsiin. Oon tosi tyytyväinen siihen paikkaan vaikka heillä kaikilla ei suju suomenkieli kuin vettä vain, mutta korjauttaminen maksaa vain 25e ja lopputulos on kestävän ja laadukkaan näköinen. Lakkasin tällä kertaa kynnet vaaleansinisiksi turkoosilla vivahteella sillä halusin kevääksi hieman pirteämmän värin.

 Mulla on jäänyt päivittely taas vähiin kun olen osittain maannut kotona kuumeessa ja osittain ollut taas stressaantuneena juokesemassa töissä, koulussa, harrastuksissa ja muissa häppeningeissä. Olen vielä ihan nuhanen ja päätäkin särkee mutta raahaudun kuitenkin huomenna yhdeksäksi tärkeisiin kuvauksiin, olin sitten kipeenä tai en. Olen myöskin ehtinyt kaikessa kiireessä käväistä kampaajalla ja mulla on nyt astetta vaaleemmat hiukset. Olen itse tooosi tyytyväinenm ja kiitos kuuluu Bella Pelolle! Täytyy sanoa rehellisesti että en ole koskaan ollut tyytyväinen hiuksiini kun olen kävellyt ulos kampaamosta, mutta tällä kertaa en voinut lopettaa hymyilemistä. Ja hinta oli vielä juuri passeli lompakolleni. Yritän saada jotain järkeviä kuvia hiuksistani niin että näette muutoksen. Julkaisen tällä viikolla kuvia mun eri kuvauksista sillä oon nyt saanut suurimman osan niistä. Ei mulla tähän hätään muuta kerrottavaa ole joten palaillaan!




2 kommenttia:

  1. Ohhoh onpas kissiellä paljon pakkelia naamassaan... Ihan eri näköinen kun omissa kuvissaan. Taitaa photoshopata ihoaan :D nojoo sä sentään näytät upealta kuten aina :) olis tosin kiva jos hymyilisiy useammin, sillä sun hymy on todella kaunis!! Mutta hei parantelehan itsesi ja odotan innolla niitä kuvausten tuotoksia :)!

    VastaaPoista
  2. eikös noi oo alkoholijuomia mitä sul on kädessä ja oot alaikänen vielä..:D miten sait juua noi niinkö tuol

    VastaaPoista